KÖPT en CDskiva!

Tog en sväng på stan idag. Och bland annat köpte jag en CD-skiva. Det är minsann inte ofta man gör det nuförtiden! Men det borde man. Jag tycker det är roligt med skivor, att hålla en riktigt skiva i handen. Det är mest då jag verkligen vill ha en speciell skiva som jag köper en för jag lyssnar mest på olika låtar från olika artister och band. Men jag vill samla ihop en bra och stor skivsamling, nu och inför framtiden. Nu har jag knappt någon samling, men vill och ska bygga på den allt eftersom jag ska bättra mig med skivköpen. Älska spotify, men ändå att köpa en riktig är kul.  

Hur som helst var det denna jag införskaffade idag. Det var ingen ny skiva, men en bra;) hittade den på nedsattprissidan och slog till dirr haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0