Inkallad (..inkallad..konstigt ord..?!)

Och veckan fortskrider.
Ska om ett tag cykla upp till Norvalla för att göra lite praktikgrejs. Sen lunch, sen till kansliet. Så kan det gå. Jag som hade stigit upp lite tidigare för att fixa lite på smhemsidan, men det var redan gjort. Aja. Ikväll är jag free! Det känns nice. Men måste träna. För det bli en sväng till Glada Hudik trots allt. Fick ett samtal igår, blev inkallad till stafetten. Gabban har tyvärr skadad sig så hon kunde inte köra och Sara är fortfarande sjuk. Det blir lite som i OS, ett försvagat stafettlag, men whatteva, det ska bli kul och Skellefteå SK får äntligen ställa upp med ett lag i stafetten. Det är bara att köra på gärnet och göra sitt bästa så ska det gå bra. Bara gasa på de 3,3 km man ska köra. Dock blir det inget Älgstråket då, det känns ju lite tråkigt, för det är ett roligt lopp det.

GRAAAAAAATTIS till Anna-Erka som blev fyra på 5km igår och Matilda som kom på 17e plats. Huuur bra kört som helst tjejer!!

Känner att jag börjar vilja ha en ny look på bloggen. Åtminstone ett nytt typsnitt. Men det känns som att det tar hundra år när man ska börja labba med designen därför orkar jag aldrig ta tid att byta. Men nu har jag övervägt det några gånger så det bli nog verkstad av det inom en snar framtid.


Ha en trevlig dag allehopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0