Humörsvängningar

Nu ska ni få höra på grejer. Igår fick jag ett samtal från en från Västerbottens Skidförbund som talade om att jag hade vunnit på en utlottning i AC-cupen (har ens aldrig hört talas om den förut..!:/:P). Och inte vad som helst hade jag vunnit. 1000 kronor!?! Jag, Elin Johansson, vann på lotteri!?!?! Tusen spänn?!? Helt otroligt.

Fick hoppa in och jobba igår kväll också. Det var ju lite roligt. Hade tänkt att, å det ska ändå bli kul att åka på friskvårds ikväll och sen bara slappa och sova. Men så blev det inte. Det blev alltså minsann jobb istället:)

Jösses vika humörrsvängningar man får när vädret också har "humörsväxlingar". Igår morse var jag fly förbenad då jag skulle cykla. Moddigt, slirigt och oplogat. Förvånar mig om någon i närheten hörde mina grymtande och irriterade skrik. Då var jag arg. Idag när jag skulle cykla hem var det en helt annan visa. Solen har kommit fram och på vägarna hade det smält mycket, lite slask och lite asfalt framme. Solsken och ett leende på läparna. I ställer för att skrika utöver mig trallade jag medan jag cyklade hem. Tog till och med en miniomväg som jag annats inte brukar idas göra. Bryddemig inte ens speciellt mycket om att kedjan hoppade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0