Äntligen en dag i backen!

Jäkla underbart väder idag alltså! och ÄNTLIGEN SCHLAAAALOM!!! BYGDSILIUM!!! Helt suveränt härlig dag i backen alltså. Och med detta vädret alltså, man blir helt kär i det!

Har haft lite filmtime i helgen. I afton har vi sett Coco-livet före Chanell, den var sådär, ingen superbra film det hände inte så mkt tyckte jag och jag hade hoppats att det skulle vara mer syning i filmen:) Igår såg jag och Fridaw Bröllopsfotografen, den var bra och rolig. Inte precis som jag hade trott att den skulle vara, men bra. Inom en snar framtid ska jag också se New Moon (hyrde de i helgen- Coco, Bröllopsf och New Moon) och Män som hatar kvinnor. Filmer som man ändå kanske "måste se". Och nu så "ser" jag Johan Falk, inte så seriöst tittande dock. För jag har inte sett Joel K än. Han kanske inte ens är med i den här filmen, för han skulle väl avgå som spanare åt polisen.. Det är då mest därför jag vill se Johan Falk, för Joel K är med. Själva Johan Falk, Jakob Eklund (eller vad han heter) är inte så bra tycker jag, han kommer alltid att vara pappan i Pip-Larssons.

En rolig helg går mot sitt slut och en trevlig vecka börjar i morgon.

Jobba på i veckan hörrni:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0