"AA-möte" kl. 21

Veckan fortskrider. Dock har jag torsdag idag. Och vädret är suveränt. Jag ÄLSKAR sånt här väder. Sol, blå himmel, upptinad asflat, vårkänslor. Har använt mina skråmisar i veckan. Ja, de är ju liite för små..men ändå. Lite vårkäslor med det också på nå vis.

Let's make a confession..: Klockan 21 ska jag se på tv. På ettan. (då är det nu meningen att ni ska lista ut själva vad det är på tv då, eller så kan ni ju kolla upp det. Men det är inget bra program, det är ett sånt där program som är så dåligt att det nästan blir bra). Ja, jag vet. Jag skäms lite.. Men jag måste följa upp om de får tag på den där våldtäktsmannen någon gång. Det tar ett tag.. Det lär väl bli i sista avsnittet man får veta det så man måste följa serien till säsongens slut. Men jag har mina teorier om vem det är..! Det lär väl typ bli som i Days of our life, (sjukprogrammens program, när man är hemma och vilar i soffan blir det Days of our life) man tittar lite en gång och nästa gång, flera månader sedan, har det inte hänt nåt. Det är fortfarande samma mordutredning/otrohetsaffär et c.

Tänk att lillebror blir 18 idag, grattis. Känns nästan konstigare att han fyller 18 än att jag fyller 20 i år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0