Dans i köket

Tänkte skriva ett inlägg såhär när jag lix väntar på att potatisarna kokar och datorn är igång. Gör middag middag nämligen, och dansar i köket till Jackson 5:s Shake your body (down to the ground). Jag såg en kille som såg ut som Tito Jackson på stan i veckan. Så de så.

Jag funderar på att cykla till stan och hyra film efter jag ätit. Nu har jag läst ut Slumdog Milionaire och vill se filmen. Den och den första Sex and the city filmen, såg den andra filmen på bio förra veckan troja det var, men jag har inte sett ettan. Tyckte tvåan var bra. Rolig. Föresten, jag skickar nu ut en fråga i cybervärlden till den som vet: NÄR KOMMER DEN SISTA HARRY POTTER FILMEN/-ERNA??

Annars kan jag sticka ut o motionera eller sy på en grön klänning med vita mönster.

Har lyssnat på Sgt. Peppers Lonley Hearts Club Band idag. Den här låten ska jag spela when I'm leaving home.



Det börjar ju faktiskt vara dags om ett tag. Typ ändå. Får väl se om en månad kanske, var och om jag har kommit in på någon kurs jag sökt, i Stockholm eller Umeå. Det känns ändå roligt att få sitt eget place. Jag längtar till att inreda det, man börjar ha sett en del ställen hur jag inte vill att det ska se ut hos mig. Jag och Helena ska åka på loppisar i sommar och leta roliga muggar och fat och sånt och bra och roliga och udda grejer.

I helgen (fre+lör) har jag varit på fyra olika sudentkalas och firat sex-sju olika studenter. Minst. O grattat fler. Men grattis det ska de ha, de små liven;). Har som varit nostalgisk de här dagarna runt studentdagen. Ett år sedan. Fatta kul det var.

Kommentarer
Postat av: Ethel

Den kommer nog i slutet av november, början av december. Första delen av the deathly hallows släpps 17 november i uSA :)

2010-06-17 @ 10:42:00
URL: http://ehol.blogg.se/
Postat av: Ethel

PS, ställ dig i bostadskö redan nu om du kan!

2010-06-17 @ 10:42:33
URL: http://ehol.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack hörru! Jag längtar verkligen att får se HP filmerna som är kvar då boken var så bra!



Jo, jag vet jag borde göra det egentligen.. Har dock hört att man typ helst måste vara i bostadskö från man är liten i Sthlm..:S

2010-06-17 @ 22:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0