Balfotografering

Idag har jag vart balfotograf. Kul! Malin och Viktor skulle bli fotade. Vi var på det klassiska stället - i Bonnstan, det var verkligen många balpar som var där för att bli fotade av proffs, amatörer, anhöriga osv. Så nu har jag en hel del bilder att ta hand om.

Det blev ju ändå bra att ha balen i stadsparken istället för på folkparken. Mycket trevligare och mindre kaos, vad jag kunde märka iaf. Och så blev det ju förstås mycket vackrare bilder i den gröna omgivningen istället för betong och asfaltsomgivningen.

Har ändå fått mer sommarkänsla efter denna sommardag. Det var ändå varmt idag, lite kyligare på aftonen, men sol, vackert väder och studentbal blir sommarvibbar.



Vårfoton av mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0