Nu visar det sig...

Lider nu av sviterna efter tältningen, har fått storsnuvan som en kollega uttryckte det. En megaförkyldning. Det droppar ur kranen, bokstavligt talat. Inte supernajs inte. Men i morgon ska jag nog åka till stugan och vila, mest genom att ligga i hängmattan och läsa.
Stadsfesten äger rum i vår stad nu(?) och till helgen. Mangen tagg för det, fast inte för mig. Jag ska nog inte gå. Jag taggar till Trästock istället. Om jag ska gå på spektaklet i helgen blir det på lördag för då är det The Ark och Oscar Linnros, men det känns inte så värt att peja när jag ska jobba dagen efter och såg The Ark i fredags. Då kan jag hänga utanför och höra O. Linnros ist haha. Dock är det staketvakt på fredag kväll som gäller...måttligt roligt. Men man måste ju ställa upp för klubben.

Njää jag säg då det - längta till Trästock. Då ska jag dansa och digga och äta langos med sylt och grädde om det finns. Och!- dricka kaffe i kaffebaren som jag ber till gud ska finnas i år med!


          




^ En nyvunnen kärlek-Andreas Grega. Han var helt galen, mest i/över publiken än på scenen.
Nu är spellistan uppdaterad ordentligt. Mkt bra finns där.

Kommentarer
Postat av: malin

Langosen kanske man kan skippa ;) Annars låter det där med trästock mycket trevligt!!!

2010-07-12 @ 00:48:49
URL: http://malinholmst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0