Trästock

Är äntligen igång.
Melissa Horn. Hästpojken. Stolen Deer. Lite P3 Sommarsession och lite Mossbröderna och lite andra scener. Torsdag.
Räsercykling. Trevligt med middag hos Frida. Moneybrother. Lite träffa Moneybrother. Chicagojazzen. Fredag.

Varför sitter jag egentligen vid datorn fortfarande. Jag har inte tid med det. Måste massa annat. Men jag har nästan längtat efter att blogga (!?).

Lite fram och till baka till Nordanå idag. Skulle jag gissa. Mycket bra att se. Kaffebar och gräddlangos. Mycket att se fram emot idag. Lördag.

Ååh asså jag älskar ändå Trästockfestivalen.


Slå upp ordet hunk i ett lexikon (ialla fall Elins lexikon) och ni finner en bild på den mannen:



Norranscenen 23 juli. Svårtoppat. Så grym. Puss.


Kommentarer
Postat av: malinh

Älskade trästock som aldrig gör en besviken!!!

2010-07-25 @ 02:58:39
URL: http://malinholmst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0