Peace & Löööv

Halleåå! Back i Skell.
Det känns lite tråkigt faktiskt, tråkigt att Peace & Love och Borlänge är slut. Vi har i alla fall haft jätteroligt.
Bra väder, mycket folk och bra musik. Ganska bra kombination helt enkelt!
I lördags var det helt sjukt varmt. Det går liksom knappt att beskriva i ord hur varmt, men man visste liksom inte varmt man skulle ta vägen. Vi sprang mellan vattenstationerna och jag ville mest vara i skuggan. Shorts och T-shirt klockan två på natten var inga prablem, snarare ett måste.

Mando var bra.
Andreas Grega var galen.
Kent var proffsiga.
Robyn var dansig.
Jay Z var stämning.
Vampire Weekend var söta.
Lily Allen var bra.

Tjaa....jag kan göra listan längre!
Men vad som var bäst går liksom inte att säga. Alla var bra.

Efter en lång resdag igår fick man äntligen duscha och sova i en riktig säng. Jag säger som Frida sa: Jag har aldrig åkt i ett sådant tyst tåg. Tåget mellan Borlänge och Stockholm kl. 9.00 var packat med trötta, solbrända och ganska nöjda ungdomar!

Happ nu är det tillbaka till verkligheten och jobbet i afton.

Men Peace & Love, vi ses igen nån gång!

Kommentarer
Postat av: maalin

Troligtvis nästa år!

2010-07-05 @ 22:04:16
URL: http://malinholmst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0