Håll utkik

Om det är någon som känner någon som har en lägenhet i Umeå som inte ska vara där under hösten så tipsa gärna mig:)

Det här är något nytt för mig - leta bostad.
Det är mycket att ta ställning till och man måste hela tiden vara på tå.
Lite jobb är det, men man ska ju lära sig.

Skulle helst vilja ha en lite större etta, det vore drömmen. Kikar både på lägenheter och studentrum. Det är klart, studentrum är ju enkelt och billigt, men jag vill ju ha ett eget kök. Och bestämma hur mitt "hem" ska se ut.

På torsdag startar Trästock. Det blir trevligt det! Och en bra inledande dag är det! - P3 Sommarsession, Hästpojken och Stolen Deer, bland annat!


         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0