Snön faller igen

Ojoj nu är det uppdaterat på blogg.se minsann;O hah

Hur som haver så har jag testat min nya kamera och jag gillar den! Det är en sån som är på bild i ett tidigare inlägg.

Nu har det snöat igen. Trodde nästan att vinterns beskörda del kom i julas. Men det har ju dröjt ett bra tag innan det har kommti någon snö efter det. Så det var väl dags igen. Och skotta. Det som var så bra med snön då det kom så himla mycket var att det var pudersnö - lätt som en plätt (att skotta). Men igår var snön tung och inte lika rolig att skotta. Men det gick förståss det med. Jag promenerade till stan i snöstormen men det var nästan lite härligt. Jag gillar söstorm. Och gött var det ju att det inte var kallt, då blir det lite jobbigare.

Håller på att starta upp en till blogg (kommer fortsätta med denna) som ska kresta runt musik. Som bekant är det ju ett stort intresse hos mig. Den kommer innehålla lite olika ting, men förståss det som rör musik.


Hade!

Kommentarer
Postat av: ethel

Ja jättemysig bild! Tänkte rama in kanske :)

2010-01-28 @ 20:08:07
URL: http://ehol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0