Premiär

Har under helgen gjort en årspremiär. Mor hade köpt hem grejer att göra semlor av så jag har ätit årets första semla (eller semlor:P en igår och en idag hehe). Hemmagjorda/egengjorda tycker jag är SÅ mycket godare än de man köper. Mendelmassan förstör det hela. I "köpessemlor" är den så stark och rinnig det tycker jag inte alls är gott. Men sån mandelmassa man köper i affären är gott och då blir ju semlorna mycket godare också när man han sån i istället;)


fint bakverk de där semlorna



Jag nämnde lite snabbt tidigare att jag skulle starta upp en musikblogg. Här är adressen. Kika in och ge mig gärna "musiktips", nån bra låt man ska lyssna på, musikminnen.. tjaa.. vad du kan komma på:)
musikej.blogg.se 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0