Kylan biter kvar

Jag har stickat en halsduk som kanske lämpar sig till detta kyliga väder då. Fast den vill hela tiden korva sig så det inte bli så tjock som jag vill att den ska vara. Men det är en utan ändar som man kan vira tre varv runt halsen så den är rätt varm iaf. Hoppas kylan dämpar sig lite snart. Det är ju inte så vanligt att det är så här kallt många dagar i rad. jag vill åka slalom.

I går gick ju "Ett öga rött" på tv. Äntligen fick jag se den också. Har länge viljat både läsa boken och se filmen. Så nu har jag sett den;) Jag tyckte den var riktigt bra. Den var rolig och intressant också på köpet. På tal om att läsa.. Jag är ju som bekant inte bokslukare. Antalet böcker per år jag läser är lätträknade.. Så i veckan då jag och mor var på stan överraskade jag mig själv (och andra?!:P) att köpa en bok! Det var en om Lynley, hag tror dett hette "Ett stråk av rött" eller liknande, av Elizabeth George. Funderade på att köpa en Morden i Midsomer, men den tyckte jag var lite dyr.. Och den jag hittade var "Written in blood", det är det läskigaste Morden i Midsomeravsnittet jag nånsin sett! Speciellt slutet.. se det..;) Så jag ska väl ta och börja läsa den snart då. Jag läste ju sista Harry Potterboken i höstas och det var ju en läsupplevelse! Den boken slukade jag verkligen. Längtar till filmen kommer. Hoppas den här Lynleydeckaren blir bra också!






Ta det kallt! ..höh
ses


Kommentarer
Postat av: ethel

Den är jättebra, men den hör ihop lite med de två som hon skrivit tidigare. Men väldigt spännande, gav den till mamma i julklapp och fick läsa den innan jag for. Man kan inte sluta läsa! :D

2010-01-09 @ 14:31:43
URL: http://ehol.blogg.se/
Postat av: Elin

Okej härligt, vad bra ett gott betyg alltså?:)

2010-01-10 @ 15:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0