Idrottstrettondagsafton

Vad mycket idrott det har blivit/blir idag! Först, eller först av allt på dagen i morse var jag hos frissan. Fick fram pannluggen igen och kortade längden också. Skönt. Men sen iaf blev det fotboll i fulla lass. Sunnanåcupen. IFK A Hade utan motsåtnd den bästa klacken och bästa läktarstödet. De spelade också blend de mest underhållande men tyvärr hade de inte turen med sig och det vart inget avancemang till slutspelet i morgon. Nu ska jag iväg till Sunnanå och se hockey. Kanske t o m hockey x 2. Iaf JVM bronsmatchen. Det var tråkigt att Sverige inte gick till final men nu hoppas jag att de håller ihop och tar hem bronset det är dom värda. Och vad jag blir upprörd av den oacceptabla kritiken mot Rundblad, inte okej för fem öre! I går blev det också sport. Var och tittade på curling. JSM. Det var riktigt trevligt. Fick också höra att Skellefteå med vår granne med i laget, vann JSM guld och får spela JVM, kul!

Nu måste jag rusa!
Tjing






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0