iaf årets första måndag

Idag kan man väl säga att det är en helt vanlig måndag. Nästan iallafall. Fast nä, kanske inte. Det väl ändå klämdag..? Jullov är det ju ändå. Kanske inte just för mig, men det känns ändå som att jag har jullov:)

För första gången i min "skidkarriär" har jag brutit ett lopp. Jag förespråkar verkligen inte att man ska bryta, man ska köra i mål om man kan tycket jag. Så detta är egentligen mot mina principer men ja, det blev så. Det kändes bra i starten men sedan tvärdog jag. Det är bara att komma igen till nästa gång. Inget jag ältar, det är redan glömt och jag blickar framåt mot revansch.

Jag ska boka mig en klipptid idag. Jag funderar på vad som är billigare, drop-in, boka tid, happy-hour, elevklippning. Har lite alternativ att välja på och jag kände den här gången att det spelar verkligen ingen roll vilket jag väljer så försöker komma på vad det är som blir billigast. Och helst snarast möjligt. Jag förstår egentligen inte hur det kan vara så fruktansvärt dyrt att klippa sig.. Det är ju mitt hår de klipper!;) Om jag var frisör skulle jag nästan tycka att det skulle vara pinsamt att ta så mycket betalt, det kan ju inte tycka att det är speicellt billigt de heller..? Aja, vill man vara fin får man väl lida pin ibland.. Eller plånboken får lida pin i detta fall. Men nice ska det bli att klippa sig iaf, det är nödvändigt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0