Gott Nytt År!

Nytt år. Nytt decennie. Minsann. Tiden går ju bara så fort. Nyårs blev lugn och trevlig! Om två veckor fyller jag år. Igen. 20 år!? Vill typ int, man börjar ju bli gamkärring ju! 

Och jag vad ska man säga..vitt äre ute. Och nu kallt också. Till veckan skulle det enligt txt-tv blir kallare till veckan och Norrland skulle ligga "stabilt mellan 15-25 minusgrader". Jehupp. Så kan det gå.

Tävling i morgon i Drängs. Det kommer väl säkert bli intsällt pga kylan. Det skulle vara så typiskt då de redan flyttat den en gång eftersom det då var snöbrist. Annars gillar jag den tävlingen, det är ett roligt spår.

Till veckan är det "helg" igen, trettondagsafton+trettondagen. Då är det Sunnanåcupen, dit Malin?:P, då får man väl gå dit och titta på IFK A. De ska bl a möta Skellefteå FF, det kan bli en rolig batalj. IFK har väl sina förhoppningar om supporterstöd i form av en stor klack på läktarn har jag föstått. Vet inte om jag ska vara en galen supporter precis, men stödja min moderklubb ska jag göra.

Funderar om man skulle ta sig en tur in till stan.. Men jag vet inte. Kanske går till gymmet ist. Får se.. Sen ska vi iaf till farmor och äta middag, gott!


Ha en bra dag och god fortsättning!

Kommentarer
Postat av: malin

räkna med mig!

2010-01-03 @ 12:29:17
URL: http://undrahur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0