Vamos a la playa

När fyra lager kläder inte riktigt räcker till, då man fortfarande är kall då. Då, nu, vill jag ha en resa. En löjligt bra och enkel charter med all inclusive så man bara kan koncentrera sig på att sola och bada, värme, sol, färgglada paraplydrinkar men framförallt en stor playa där man kan hänga dagarna i ända och sola och bada och softa i skuggan under ett parasoll. Och inte frysa.

Jag har egentligen inget emot att det är svinkallt ute, men jag hatar att frysa. Men idag kände jag då jag var ute att, "näe vad kallt det är alltså, nu vill jag vara på en varm strand". Som i Fecamp tillexempel. En riktig pärla! Det bara fanns där ute vid Atlantkusten. Detta var långt ifrån en charterresa. Men det skulle kännas härligt nu att åka på en charter med allt serverat, inga komplikationer, till en sol o bad-ställe.





Fecamp, Normandie, Frankrike, juli 2007.
Fantastique!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0