Det här med touchpad

Är inte alltid vidare värst bra tycker jag. Man blir helt lost i fingrarna efter ett tag.

Var på volleybolljobb idag. På Edda. När jag väntade på hämtning var det fullt med kids i hallen. Jag drar en slutsats av att det var nåt typ av familjebad idag, eller på söndagar. En lite pojke, kanske knappt 2 år, hade typ all uppmärksamhet på sig. Han gillade glass och la sig ner på marken med huvudet i händerna när han blev besviken, men mamman kunde locka honom på bättre humör med glass, då kom han som ett skott med utsträckta armar.

I afton ska jag nog gymma en stund. Sen förshoppningsvis få rätsida på stickningen jag har tänkt börja med. Ska göra en vit mössa hade jag tänkt. Ska nog se Johan Falk också, typ, Joel Kinnaman är ju med. Och för guds skull får jag inte glömma project runway, det gjorde jag sist. Hoppas de gör nåt kul idag.

dags att skriva jobbet.
ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0