Café Älvy, Campus

Imorse åt jag typ frukost på Campus. WTF?! tänker ni kanske då? Men så här blev det. Jag skulle gå dit till deras syogrejs och hämta kataloger från olika högskolor+universitet. Ska försöka börja att komma på vad som jag kan tänkas vilja plugga, gärna till hösten. Jag åt en tallrik yoghurt innan jag gick dit, men när jag kom skulle de inte öppna för än en knapp timme senare. Jag gick en liten sväng och sen tänkte jag att jag lika gärna kan vänta i cafeét tills det öppnar. Så jag tog mig en macka och en kopp kaffe med mjök (=har blivit mkt av det de senaste dagarna) och satte mig där. Kollade ut över älven och staan och så. Det gick fint att vänta då. Kom fram till att Skellefteå är ändå en ganska så fin stad. Som jag sagt tidigare: Tack att älven och havet finns! Vad skulle Skell vara utan vattnet?! Kollade också på en Europa-karta som jag hittade och kände suget av att resa runt i Europa. Italien, Tyskland, Kroatien, Franska rivieran, Barcelona, England.. Riktigt nice. (Nice att åka till Nice höhö..moget!) Aja, sedan gick jag då till studievägledningen när de öppnat och fick med mig en bunt papper och kataloger med mig hem. Väskan vägde lite.. Är sugen på att börja plugga nu. Men jag vet inte vad. Jag önskar att jag visste.

Det snöar idag. Det var ju faktiskt ganska längesedan sist. Men jag tycker det är härligt nu. Det är gött att det kommer några flingor, men det behöver inte komma drivvis.

Japp, P3-guld ikv -> guld! :);)

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0