NORRLANDSGULD!

Hej igen!
Helgen kan kort sammanfattas med - jobb!
Fredagkväll, lördag och söndag. Och söndagar är verkligen ett heldagspass också, 12-24. Men det har varit roligt, och söndagar är de roligaste jobbdagarna tycker jag. Saker att göra hela tiden men inte stressigt. Kan också säga (intresseklubben antecknar) att en söndagkväll vid 24-tiden är det inte mycket liv i schtaan. När jag cyklade hem såg jag typ två människor och tre bilar i rullning.. hah. Men ja det säger väl sig självt..en söndag kl 24, då laddar väl folk upp in för kommande vecka för fullt - med att sova!

Och gudarsskymning vad det har varit vackert väder i helgen!! Synd att man jobbade så man inte kunde vara ute och njuta av det hela tiden. Men det känns helt klart roligare att jobba också när solen lyser in genom fönstret, fast på lödag var jag ute på skidtävling så då fick jag njuta av solen rätt mkt ändå och jag är glad att jag fick jobba på redak.! När vädret är som det varit denna helg, det är då man älskar Norrland! Helt enkelt fantastiskt är vad det är. Då vill jag vara ute hela dagarna, åka skidor både slättförs och utförs, gräva en "solgrop" och sitta och steka i och grilla korv och dricka varm choklad. Nu börjar snart den tiden, det är ju faktiskt en underbar tid. Norrlandsguld.

  

      

Kommentarer
Postat av: Malin

snart måste vi ut i skogen och grilla korv och pinnbröd, man bryter inte en tradition haha!

2010-02-08 @ 19:00:07
URL: http://undrahur.blogg.se/
Postat av: Elin

Japp det får vi göra!

2010-02-08 @ 20:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0