MJaa nu blommar det

Jahapp nu ska det börja igen. Jag ska börja sy igen.
Blommigt.
Köpte en stor stuvbit som var röd med pickelismå vita blommor på. Och ett svart tyg med blommor och blad i olika färger på. Det var fina tygköp. Jag hoppas resultaten blir lika fina som tygen. Det svartblommiga ska iaf bli en kjol. Jag tror det rödblommiga kommer förvandlas till en klänning/tunika eller ett othight linne och kanske en tygväska/pås-/kasse.
Vill ha lite varmare. Typ vår o sommar så man kan ha kjol. Och mina nya sandaler. Och sommarkläder. Så dom inte bara hänger i gaberoben.

Typ om en vecka trorja, ska man minsann på Michael Jacksonkonsert. Helt otroligt! Hörde på radion i förrgår att han hade uppstått och skulle ha en konsert i början av mars. Man kunde t o m hämta gratisbiljetter på Bokia i Skell. Jag trodde inte mina öron. Men jag fick i sista sekunden två biljetter. Tur!
Ehh.. allvarligt talat. Skämt åsido. Atorps musikesteter ska ha Michael Jacksonkonert och jag tror det kommer bli konon. Så jag ska gå med Hälena o höra på den nästa vecka. Och jag fick biljetter. Det hade tydlingen varit låång kö innan de öppnade kl. 10 i morse. Jag var där runt tio över .. men jag hann få!! Wiee! Tur det! Och det var kanske fyra efter mig som hann få, så det kanske vara 20 biljetter kvar då jag hämtade. Hade inte varit förvånad om det hade blivit jag som precis skulle missa att få. Då hade jag blivit arg. Arg på mig själv. Men inte den här gången! Jag blev glad.



Fin Bild. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0