Helg på riktigt

Hej hej hallå!
Har jobbat och inte alls haft tidatt blogga de senaste dagarna. Men det gör inget, för jag har ändå inte haft något speciellt att berätta. Har verkligen helg på riktigt denna helgen:) Jobbat onsdag-fredag och ska jobba på måndag också, toppen.

Efter att Spotify haft varit spårlöst försvunnet på datorn ett tag har jag nu äntligen kirrat det igen. Så nu sitter jag här och börjar vara hungrig på middag, men mättar tankarna på hunger med att lyssna på musik. Musik är bäst. Jag gillar ju nya musikupptäckter. Har ni något tips på vad man ska lyssna på? Lämna ett litet lyssningstips till mig!:)

Sedan har jag ju i tidigare inlägg nämt att jag har köpt skor. Faktiskt två par har jag köpt. Fast inte samtidigt. Par nr 1 fyndade jag på Kupan. De är i minsta laget men de var så söta så jag var tvungen att köpa dom. De kostade bara 60:- och om jag inte vill härda ut med att de är lite små längre är det ju bara att jag lämnar in de på Kupan igen, 60:- kan jag gott skänka till Röda Korset, det känns inte ovärt.

Par nr 2 är mörkbruna gladiatorsandaler. Kändes väl kanske inte helt rätt att köpa det i januari/februari.. Men jag sökte efter gladiator hela våren och sommaren förra året men hittade inga, eller kanske rättare sagt, det var slut överallt. Men nu då de (redan) hade fått in så bestämnde jag mig för att köpa innan de tar slut igen. Kanske jag blir "tiidig-gladiatorsandaler var so 2009" men skitsamma, jag vill ha det nu iallafall. Så de så. Nu är det bara att vänta in sommaren.

Skopics (nöjd Ethel?;) haha, fast inte så uptpdate med själva skorna kanske..)







Lämpligt. Nu är det alldeles strax middag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0