Plugghäst

Fast inte riktigt. Snart kanske.

Ska gå på Campusdagen på torsdag och lyssna på info om olika program/linger/utbildningar, höskolor/universitet/folkhögskolor...you name it. Jag hoppas att jag hittar något som jag verkligen känner att jag vill söka till för hösten. Så nu har jag kollat upp programmet och vad som var vart och vilka hålltider man ska komma ihåg.

Sen har jag kollat upp programmet inför utbildningsmässan i Piteå och Umeå (samma mässa, olika dagar och platser). Där kanske man också kan hitta nåt. Tror nog jag kommer åka till Piteå. Var där ifjol med skolan och det var ändå värt. Fast då ville jag ju inte börja på högskola/universitet till hösten så jag överblickafe väl mest, denna gång ska jag göra't seriöst. Samma sak med Campusdagen. Nån som vill följa till utbildningsmässan/också ska dit?:)

Som om inte det var nog, har jag också anmält mig till högskoleprovet som man skriver 10 april. Så nu är det bara att jag börjar förbereda mig för det också. Mitt mål är förståss att förbättra mig sedan förra gången. Ska förbereda mig bättre och mer.

Har fått några jobbdagar på redaktionen också, sammanlagt sju. Det blir roligt att jobba lite. Så nu blir det lite fart på flickan. Och lite klirr på kontot.


Hade gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0