Nystädat är härligt

Jag har precis städat mitt rum:)
Plockat bort saker och kläder och gjort rent från damm.
Det är alltid härligt med ett nystädat rum!
Sedan började jag rensa i byrån.
Gjorde plats och rensade bort några tröjor. Ett antal V-ringade fägglada t-shirts från högstadiet kasserades äntligen. Nu finns det plats för nya och snygga kläder.

Jag måste lära mig att vara lite mer skoningslös när jag rensar ur saker och kläder och skor och allt vad det nu kan vara. Tänker hela tiden att, jamen det här kanske jag kommer ha användning av nån gång. Dock tar det väldigt länge innan det blir "nån gång" ... Att jag aldrig lär mig!:]

Nu ska jag äta middag, sedan ta mig till junorträffen i kylan och snöstormen! Nu kommer väl den nerifrån södern. I Gulle är de i princip insnöade!:O

Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0