Norrlandsguld igen

Norrlandsguld idag igen. Älskar verkligen Norrland när vädret är på detta viset. Skulle bara kunna sätta mig i en snödriva i solen och sitta där. Måste bli att åka till stugis nån dag snart, o grilla och åka skidor på isen. (låter extremt frisluftsigt;). ) Men gött ere. Nästan så att det känns i ansiktet att man varit ute i solen idag:] hihi

Har tävlat på hemmaplan idag. Gick ändå rätt bra!
Men alltså usch vad hemskt med rodel(?)olyckan i OS. Det hade inte ens börjat. Stackare. Jag hoppas ändå att det blir ett bra OS. Ser mest fram emot sprinten, det kommer nog att vara min hödpunkt att se fram emot, både vanliga och sprintstafetten. Emil Jönsson måste bara ta guld. Please;). Han borde vara en av de största favoriterna i mästerskapet. Men man kan aldrig så noga veta innan det hela är klart. Men hoppas kan man, och hoppas gör jag. Jag tror ändå Sverige har många chanser till medalj. Det börjar väl redan ikväll med medaljchanserna, i skidksytte.

Ikv ska jag vara med Malin. Får väl se om vi hittar nåt band e dyl. att lyssna till:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0