Kallt - igen.

Åh har inget roligt att skriva. Därför den eländiga uppdateringen.
Men kul är att
Kalla tog OS-Guld
Ferry tog OS-Guld
Ferrys kommentarer, "tackar! .. hur är vädret i Arvidsjaur?" ^^;)
Anja P tog OS-Brons
Jag o Jennifer var i Piteå på utbildningsmässa
Varit o gymmat på friskvårds
Åkt en bit på Malmstråkspåret på träningen
Kanske blir tävling i morgon, dock verkar vädret sätta stopp för det 
    (...Jag vet inte hur stopp stavas, stavas det med ett eller två P ?!?)
Ska o simma idag
Ska på kalas ikväll
Spotify ju funkar igen
Jag gillar att läsa tidningen på morgonen
Extra kul är det på fredag, lördag, söndag för då kommer också DN
Gilla DN på stan och DN söndag
Det är fredag idag
och då är det fredagseftermiddag
Jag älskar fredagseftermiddagar


Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0