Jag känner mig som ett russin

Jag börjar finna ett andra hem (eller tredje, tycker att Coop också börjar bli lite utav ett andra hem ibland). Jag har precis varit på Edda och simmat! (Ja, du läst rätt, jag har varit på Edda idag igen!) Det börjat ju nästan bli lite lustigt detta. Nu har jag varit där tre gånger på fem dagar. Först for jag och Jennifer dit, sen var jag och Matilda och simtränade och idag var vår grupp från Skidklubben där. Det var för kallt för att träna ute så då fick vi åka och bada som på den gamla goda tiden. Lite träning och lite "plaska runt" haha. Nu har jag nog gjort årets ranson av Eddabesök, iallafall på ett bra tag! 

Jag känner mig väldigt ren. Välduschad och välbadad. Jag känner mig som ett russin. Ett skrynkligt russin. Och trött. Man blir trött av att bada/simma. 

Nu sitter jag och väntar på skjuts hem här på Musikskolan medans mor och far övar med BBB. Det är kul med Mac också. Gillar scrollen på Macmössen. 


God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0