Jag får liksom ingen ordning på mitt liv, det kan va så förfärligt det kan va så bra

Först händer inget, sen händer ingenting och sen händer allt.
Hatar att ta beslut av storlek större. Kan det inte bli på det bästa och roligaste sättet för jämnan, så behövar man inte göra jobbiga vaaaal.

Det har typ varit en lång dag hittils detta känns det som. Jag cyklade hit och dit i förmiddags och var in och lämnade papper på AF. Sen var jag lite deppad, bara på allmänt lågmält humör, och då for jag in en sväng på stan och tittade på skor innan jag cyklade hem. När jag kom hem cheerade jag upp mig lite med att sätta igång "Abbey Road" och äta en portion tomtegröt med mycket socker och kanel och en hembakad brödskiva med brunost på till lunch. Då kändes det lite bättre. Sen gick jag och gjorde min nya braiga träning: cykla träningscykel och kolla på Vänner xD haha.

Ikv blir det utgång eller se snygg-Joel Kinnaman på bio;)
I morrn drar jag till östligare breddgrader på jobb
och på söndag styrs kosan mot sydligare breddgrader där det vankas dubbellopp.


Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0