Bildbestyr

Kollade i mina fotoböcker jag gjorde i ettan+tvåan på Atorp. Bland annat bilder från vår resa till Paris i tvåan. Kom på att jag verkligen måste rensa i de bilderna och kanske också göra något kul med dem..? Iaf redigera en del av dem. Finns mycket att hitta där.

Det är ju så roligt att photoshopa bilder men då man har så många blir det drygt. Då ska man först välja ut vilka man vill ha kvar och det tar hundra gånger längre tid än själva redigeringen. Jag måste lära mig att rensa ordentligt, jag är för snäll och sparar allt för mycket, tänker att "den här bilden kan jag ju beskära här", och "den här kan jag spara-den kan jag säkert använda till nåt senare." Men nä, inte blir det det där senare speciellt snart inte! Men snart, kanske i morgon ..:] ska jag göra det. Rensa i många mappar och göra lite ordning och reda..

Mkt snack...återstår att se om det blir verkstad...:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0