Ny idol

Som alla vet så är jag ju lite av ett fan av Mando Diao ... ;) Dock är jag inte säker på att de är jordens mest sympatiska varelser, ibland kan de verka lite dryga. Men det får man ta. I alla fall, Gustaf har ju två bröder som också håller på med musik, en av dem är Carl Norén. Han har just spelat i glashuset och sitter nu och snackar med programledarna och hänger i Musikhjälpen. Och det jag vill komma till .. - nu är jag nog också ett litet fan av Carl Norén. Och mest för han som person. Verkar värsta skön! och med humor. Kuligt, heja Carl!

Sitter också och kollar efter klänningar. Har hittat en i en annons i tidningen City här i Umeå för ett tag sen, men har inte hittat den i affären. Ska göra en seriös på-stan-dag på onsdag och kika mer efter den. (Samt julklappar!!!) Dessutom vill jag ha flera skor. Bland annat ett par coola pumps som är typ täckta av velour. Röda eller mörkblå. Röda var mycket snygga, men det känns som de blå är mer lättanvändna. Aja, om jag är lite waljd så kanske jag köper ett par ... :O ;) Ah, de ärsnyggare irl än på bild.



                       Pumps               Pumps

Kommentarer
Postat av: Ethel

Ja köp pumps!

2010-12-13 @ 22:26:56
URL: http://ehol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0