Nu börjar nedräkningen

1 december. Idag.
Nedräkningen, den årliga, har börjat. 1-24. (Eller blir det uppräkningen då?) Till julafton. Årets julkalender har startat. Dock har jag inte sett första avsnittet. Man kanske borde göra det, julkalendern är ju ändå en tradition. Fast det var flera år sedan jag följde en. Men vi vet ju att det alltid funkar med Greveholm och Sunes Jul!;)

Ska nog ändå ta och köpa mig en stjärna eller ljusstake till mitt fönster här. Lite mys- och julkänsla! På lördag ska jag baka lussebullar då jag kommer home till GQ. Och jag längtar efter pepparkakor, farmors alla julkakor, glögg...JULSTÄMNING! I morgon ska jag till Gnejs på julfika, hoppas julkänslan sprider sig i ådrorna, det bli trevligt iaf!

Just nu lyssnar jag på Mando Diao, unplugged, live. - I tysk radio! Det är riktigt bra. Gillar unpluggedversionerna av låtarna! och därför önskar jag mig den (nya) skivan i julklapp!:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0