Nu är det jullov på rikt

Back in Skellefteåtown och det känns roligt. Det ska bli så skönt att sova i min riktiga och mjuka, härliga säng i natt!:)
Det kändes ändå lite speciellt att säga hej då till grannarna. Kul att ha grannar att säga hej då till också. Alla åker åt sina håll och sammanstrålar nästa år. GOD JUL på er.
Efter massa busskaos och massa resenärer och passerat två olyckor efter E4:an så kom vi fram. Sen har en pizza landat i min mage, som jag längtat. I helgen ska jag baka och göra julgodis.
Hah, hittade lite goa bilder på min brorsas dator som jag har tagit i höst. Lite bakning och lite vinterbilder.
Tänk om man skulle se på På Spåret ikv!?:O
Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0