Jag vill bara dansa

Åh längtar efter att göra julgodis. Och pepparkakshus.
Och i jul ska jag se mycket film har jag bestämt. Får göra en lista på vilka jag bör se. Inglorious Basterds toppar. Den här helgen har blivit startskottet för det typ. I fredags The Holiday och igår Footloose. Alltså ändå, jag tycker man borde dansa som i till exemptel Footloose, på typ Station och liknande, alltså uteställen idag. Fatta hur kul det skulle vara!!?! Det är ju dans!! ;D

Tror faktiskt att jag ska se Morden i Midsomer ikv. Ett helt avsnitt. Och sticka färdigt min stora sjal, bara några varv kvar.

I morgon startar Musikhjälpen wihoo! Och min kompis ska ju vara med;)  :



Japp, jag kommer att följa det - slaaaviskt:) Kommer bergis bli som förra året att jag typ påste gå på Musikhjälpenavvänjning sen.. haha men det äre värt! Dessutom är ju faktiskt Jason Diakité en av programledarna och Tingsek är en av de gästande artisterna. Hoppas på ännu ett härligt framträdande av de två vännerna!

Och så är det lucia i morgon! - Den enda dagen på året då jag frivilligt stiger upp 6.30 på morgonen. (Eller när det nu börjar..) Traditioner är till för att följas;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0