Hej SO-prov

Lite så på presentationen



Jag kunde den ju U-T-A-N-T-I-L-L då jag vaknade och innan jag gick till skolan. Lämnade mina anteckningar på bänken då jag gick fram till tavlan. Skrev upp de "okända" orden och började prata. Men sen, hjärnsläpp! Var tvungen att hämta papprerna och lägga de brevid mig på katedern, men sen gick det bra. Då kunde jag utantill, de bara låg där bredvid mig och skickade in informationen. Men åh, det kändes rätt jobbigt att blackouta. Aja, räddade upp situationen ganska bra iaf tror jag. Jajajajaja nu äre gjort. Det med.

Och efter lektionen gick jag till le laboratior och enregistrerade mina phrases. Så nu är det också gjort. Det med.

Som jag sa, sista kursveckan. På torsdag har vi tentagenomgång! Hoppas vi får igen dem rättade då. Shirre jag vill veeta. Och på morgonen ska jag prata om min uttalsinläsning och kanske resumén. Det börjar runda av. Nu är det "bara" realiatentan kvar på fredag så nu sitter jag med det plugget. Det är rätt mycket men det känns rätt lätt att plugga till det då det är ren fakta. Så det känns kul. Det är som ett gamalt hederligt SO-prov. Hej Rune G.

Det var ju fortfarande lite mörkt vid 9-tiden i morse. Det är jag inte beredd på. Man lär sig egentligen aldrig. Trots att jag alltid har levt med norrlandsvintern och mörkret, snön, kylan (som jag visserligen tycker om!) men det är ändå alltid som en överraskning när mörkret och kylan kommer. Man lär sig aldrig.



Lyssnar på musik och pluggar realia. Det är december. Det är inte ens 20 dagar kvar till julafton.
Nu känns det helt ok!

Kommentarer
Postat av: ethel

Klart kan jag :) (om det nu var du som kommenterade) Har du bilder som du bara vill ha i rätt format eller ska jag sätta ihop något?

2010-12-07 @ 16:17:05
URL: http://ehol.blogg.se/
Postat av: Ethel

http://elinjoh.blogg.se/lab/?tmp=09233910

2010-12-09 @ 23:40:01
URL: http://ehol.blogg.se/
Postat av: Ethel

Obs, såg att storlekarna inte stämde, im gonna fix that later :)

2010-12-09 @ 23:40:40
URL: http://ehol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0