At the club



Det var väldigt kallt idag. Många krigade i spåret. Men sen sjönk temperaturen, eller den kanske snarare steg, och det blev istället runt -9 grader, bara. Och sen då: man kommer till Umeå och det är blötsnö! Känns nästan som plusgrader. Inte riktigt klokt. Men, det är bättre med minusgrader är blötsnö.

Vet inte, är typ nervös.. För vad? Ska hålla presention imorgon, men det känns nästan lite roligt, fast lite pirrigt också. Men jag längtar nästan efter att få berätta om Fécamp och Alabasterkusten, det är så vackert där. Jag vill klara det utan fusklapp.

Jag har en stjärna i fönstret! Och fick med mig en kasse med mat, bullar och bröd. Frys(facket)en full med andra ord.

I morgon startar den sista veckan av min kurs, Franska A. Det kan jag inte förstå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0