Tillbaka till skolbänken

PACKAR.
Förberedelser. Hämta bil. Leta grejer. Packa väskan.
Packkväll.
Nu är det mesta packat. Tror jag.
Det känns som typ på 50-talet då barnen packade väskan och tog tåget bort för att gå skola eller bo på något internat hos en sur gubbe som slår.
Men nä, det ska jag inte.
I morgon åker jag mot Umeå för att på måndag börja skolan igen.
Eftersom det inte har blivit klart med lägenhet för mig, och jag har snälla vänner får jag bo hos Helena o/co på Carlshem!
Och till hon, och dem, vill jag säga 1000 tack för det!!!!!

Det känns ändå roligt att börja skolan igen.
Faktiskt.
Och det känns bra med en lugn start. Första veckan verkar mest vara info och en välkomstdag och så, lektionerna börjar ordentligt nästa vecka. Och Pang dirr på med ett diagnistiskt prov, wich makes me quiiite nervous! Gissar att det är för att checka hur man ligger till.

Näpp.
Blir ändå ganska tidig uppstining i morgon.
Godnatt:)


Kommentarer
Postat av: ethel

Men! Hur går det med lägenheten egentligen? Och när ska vi börja med recepten!? :D

2010-08-31 @ 17:25:07
URL: http://ehol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0