Regntunga skyar

Helt klart. Oj vad det regnar idag.
Det känns som en dag för bakning.
Eller kanske skulle se något Morden i Midsomer-avsnitt från sommaren. Eller fixa någon snyggare outfit på bloggen. Fast det blir så mycket skärmgloning.

Hade tänkt dra en runda och leta porslin, men jag har ingen bil och det är för blött för att cykla runt och leta eller köra moppe. Får nog bli i morgon istället. Vi får la se hur vädret ter sig.

Skulle också kunna sitta på ett café. Men det kan jag ju göra jämt. Som jag kanske påpekat ett antal gånger föut.
Men pyssla, det skulle jag också kunna göra.
Jag köpte fina pärlor förra veckan. Typ ljuslila i glas.
Och pärlor i trä. Men dom är nog at Josses place.
Pysselkväll nån?

Och svaaaaraaa i teeeellllefonen människa!

Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0