Turistens klagan

Jag blir tokig. js. Nu lägger jag ner mitt liv ett tag. Orka försöka.
Så. Då vet ni.
Nu har jag säkert missat sånt som är bra på tv ikväll också.
Och det där högskoleprovet var det också.. Kollade igenom mattedelen, eller förlåt, NOG -delen, och jösses.... Pappa?! hjääälp!. Det sägs ju att man brukar få bättre resultat andra gången, jag vill ha det. Så kom igen, jobba på.

*Tittar ut genom fönstret* och OMG!!! vad mörkt det är. Vad händer i våra länder, har de Earth Huor på A-torp idag istället? För att kompensera upp att det gatulysena var på då det var äkta Earth Hour. Nä, kanske inte de verkar vara på.. Men hjälp vad det var mökt asså?!:P

Äh, nu tar jag mig en morotskakabit istället och känner peppen sakta masa sig uppåt igen. Känner ialla fall att våren smyger sig på så smått. Hoppas jag ialla fall. Det var lite kallt idag, meen. Koom igeen, jobba på. Snart kan man cykla till Bersan och äta glass!


Grattis farmor på bemärkelsedagen!:D


Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0