That time of the year

Verkar ju som att det finns potential att bli en riktigt trevlig festival i år också. Älska att Moneybrother ska komma, det tyckte jag var väldigt roligt. Lyssna på låten Don't Stop till exempel. Mkt bra. Likaså Positive Vibrations. Och förstås they are building walls arounbd us (om den nu heter/stavas så..?).

Har gjort en grundlig dammsugning av mitt rum i eftermiddag. Det behövdes verkligen. Skulle i princip inte önska min värsta fiende att bo i mitt rum, så dammigt var det ungefär. Inte okej!

That time of the year..
är det nu då jag kan möta mina grannar cykla till fotbollsträning på grus då jag tar mina skidor och är på väg till skidträningen. Men idag körde vi den sista ("obligatoriska") skidträningen för denna säsong. Jag brukar vara så himla less på allt vad skidåkning heter i april, men i år har jag faktiskt inte varit det. Men nu känns det som att det börjar vara ambitiöst att åka skidor, hoppa mellan kala fläckar och leta snö.

Nu spelar Kimpas Lyon i Champions League på tv. Men dock sitter han, Kim, på bänken. Så då var det inte riktigt lika intressant. Haha. Imorgon ska jag se min första fotbollsmatch för i år (live).

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0