Tänk att ett litet "Hej" kan göra en(s) dag

Livet känns lite bättre än sist.. Jag har fått rätsida på några av problemen och humöret känns också lite bättre.
Det luktar vår i ute och jag ska nog ge mig ut och springa. Fast just det, skorna. Dom är bortstädade. Så antingen får det väl bli skidor som jag hade tänkt, eller gym. Äh, värdsliga problem, eller det är inte ens några problem. Bara glöm att ni lest detta!:)
Jag har också fått säkrat lite jobb i sommar, det känns skönt och roligt!

Tillbaka till skolbänken.. Det låter som en film.. "Tillbaka till skolbänken", "Tillbaka till skolbnsken II". Har pluggat mer inför högskoleprovet. Igår hade jag och Frida lite pluggkväll. Jag tar emot alla lyckönskningar jag kan få, det lär behövas;) (Fast man ska väl inte "ta emot" lycka till-önskningar? Iaf inte säga tack säger man va?) Jag vill verkligen få bättre än sist! Imorgon ska jag inhandla proviant för den långa dagen. Energi lär behövas.



OBS. Personerna på bilden har ingenting med texten att göra.


Kommentarer
Postat av: ethel

lycka till!!

2010-04-08 @ 19:55:12
URL: http://ehol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0