Stockholm.

Helgen i Stockholm blev kortare än planerat pga askmolnet. Men bra!
Fredag resdag. Resan med buss och tåg gick väldigt bra. Hittade på/från centralen också;)
Stan och shopping med Josse på lördagen. Blev en del inköp. Tunnelbana är kul.
Lördag kväll. Tvärbana. Djurågrdare. Globen. Ingång. Köpa program. Affisch. T-shirt. Leta rätt på rätt läktare. Inte det lättaste. Rött strömmande ljus. Fick i det närmaste höjdskräck när jag satt mig tillrätta. Det börjar. Det är bra. Paus. Jag vet inte vad jag ska säga. Det är bara så bra. 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-0 - nu börjar det igen! Fantastiskt. Jepp. Vilken bra föreställning. Och ja...jag fällde några tårar. Mest för att det var så bra, för att de är så bra. Men det är också jättesorgligt att de ska sluta.
Söndag. Hemdag. Fint väder. Köpte en bok på Arlanda - Slumdog Millionaire. Har varit/är sugen på att se filmen. Nu blev det boken. So far, veerry good. Träffade Londonborna vid gaten också! Flyg hem. Ganska, ganska så skönt. Tänk om askmolnet hade ställt till med buss och tågresa på hemvägen också. Då hade jag inte varit lika nöjd. Det hade kännts betydligt jobbigare än att måste åka buss ner. Men behövde jag inte det. 

KUL HELG!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0