Skärtorsdag

Hej hej hallå hej hallå hej hur är det läget... ?

Trots att jag idag fick vara ledig vaknade jag tidigt. Skulle i och för sig hämta min mobil som jag glömde igår, men så tidigt hade jag inte behövt stiga upp. Men det gjorde jag och det har gått utmärkt. Är dock hungrig som en varg nu. Lunchtider.

På tal om min mobil... Det var ju perfa att det är gratis mms idag. För jag har fortfarande slut pengar på mobilen. Dock kan jag ju inte ringa och skicka sms. Men det går idag. Så jag skickar mms istället för sms om det skulle vara någon som undrar ..:P

Det har vart städpartull nu på förmiddagen. Lite fin till påsk sådär. Nu fattas snart bara påskriset med fjädrar och ägg. Sedan kan man vila på gq. Är sjukt sugen på att gå o fika idag haha. Så det kanske det bli sen. Hoppas jag;) ska nog iaf ta en tur till stan tror jag. Jo, jag ska väl köpa en födelsedagspresent till famme kanske! Tänkte framkalla en bild på Anders Södergren som jag tog på SM och sätta i en ram, hennes skidfavvo haha. Får se om jag hinner. Annars får det bli nåt annat:)



Kycklingar på fönsterbrädan. Bild från förra påsken.

    
Vår discoäggpåskkärring.                  


GLAD PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0