Nåå...då väntar låång resdag imorgon då...

Pling. SMS. Från SAS - flyget inställt.
Typiskt.
Då blir det en lång resdag i morgon istället för en kort. Buss till Sundsvall och tåg därifrån till Stockholm. Vet ju hur det funkar nu så det ska väl gå bra. Det känns bara tråkigt att jag inte kan få en låång shoppingdag i Stockholm imorgon som jag längtat så efter. Men jag hinner väl iaf shoppa lite på lördag. Då blir det POWERSHOPPING. Har ganska många grejer jag vill köpa. Och jag vann ju faktiskt en tusing som jag kan spendera;)

Det känns såklart mest surt att det inte blir flyg. Men man kan ju faktiskt se någora (två) positiva saker i det också.

O Att jag fick meddelande redan ikv och inte behöver vänta in i sista röda seken.
O Att jag inte behöver stiga upp lika tidigt som det var tänkt så då behöver jag inte känna mig så stressad att jag måste skynda mig att somna. Nu går bussen stax före åtta=två timmar senare.

Nu måste jag verkligen packa det sista. Sen gå och lägga mig.
I vilket fall som helst så bär det av mot Stockholm imorgon.

Trevlig kväll, veckoslut och helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0