Ericsson Globe 24 april 2010 - The Last Bounce

Nu börjar jag typ bli lite nervös. Nyss såg det ju ut som att det skulle gå att flyga imorgon, men nu. Jag vet inte. Det kunde bli så att Falmark öppnar imorgon. Jag håller tummarna. Vill bara att det ska komma en god rapport nu. Det känns lite synd att åka buss för då går hela dagen åt. Jag som verkligen längtade efter att shoppa loss i storstaden hela långa dagen i morgon. Det hinns väl ändå. Men inte lika mycket. Aja, nu är det ju inte klart än vad som händer. Det får vi se i morgon. Bitti. Eller natt. Blir i vilket fall som helst en mycket tidig morgon. Nu ska jag bara packa. Sen måste jag väl hinna se "Bounce Live" för att tagga upp. Åh, det ska bli så kuuul. Fast däremot är det ju inte så roligt att det är Bounces sista föreställning. Sista chansen att se dom. Fäller säkert en tår på slutet. Men lycklig kommer jag också att vara. För det kommer va så bra! Globen - here I come!


http://www.youtube.com/watch?v=Uox_mRzSLyg <<<<<<<<<<<<<<<

  
  ^^^^^^^^^^^^^

Kommentarer
Postat av: ethel

Avundsjuk! :D

2010-04-22 @ 21:14:47
URL: http://ehol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0