Artistschläpp

Wihoo som vi väntat. Imorgon verkar det vara dags för det första artistsläppet till Trästock 2010!
Vilka hoppas man på..?

Fristad.
De lokala, men de kommer förståss.
Såg att nån önskat Johnossi - bra förslag! Det hoppas jag med.

Vilka kan man tänka sig kommer..?
Glesbygd'n ?
Fever Ray ?

E-type..?
HAHAHA eller så int.

Återstår att se i morgon alltså.

Och förutom artisterna och musiken hoppas jag mycket på att det fortsätter med kaffebaren som fanns förra sommaren. Det var en superbra idé!

Är typ lite sugen på att köpa vita eller mörkblå låga converse.. perhaps..


Kommentarer
Postat av: maliiiin

Jag tror du vet vilka jag SKA se i alla fall haha!!

2010-04-26 @ 22:36:13
URL: http://undrahur.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha jaa jag tror jag kan gissa! Och denna gång SKAA du verkligen se dom, om jag så ska ordna så att det blir så!!:D

2010-04-27 @ 21:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0