X-berry fields forever

Nu var det ett tag sen senast.. Under helgen har jag varit på 20-årsfest och lite matfest och vart på fotboll och skrivit. Igår blev det fika med Anja och Jennifer och Josse. Det var trevligt, man skulle lätt kunna hänga på café flera timmar, flera dagar i veckan utan problem. 

Idag har jag och farmor varit i stugan och plockat bär. Svarta vinbär och lingon var utbudet idag, det är bra att plocka de bären för det räntar så bra haha, gillar inte att plocka blåbär, det tar så lång tid! Dock fanns det typ inga lingon men vi tillslut hittade vi ett ganska bra ställe och fick i alla fall ihop några liter. Vädret var super. Härlig dag. Det var också längesedan jag var i stugan.

I kväll är det alltså final i so you think you can dance. Vem vinner då? Just ja, man kanske får veta det i morgon.. De som är kvar är ju riktigt bra alltså.

Blir nog att söka sig till gamla Vitberget för träning i morgon tror jag. Pistolskyttebacken(?)...njaa..kanske...om man är ambitiös haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0