The winner takes it all

Då var helgens jobb klart. En innebandy match har jag varit på. Det, innebandy, är verkligen en tuff sport. Det är inga fisiga närkamper där inte! Det smäller på ordentligt. Skulle då vilja säga att det nog är en tuffare sport än hockey för där har de ju en massa skydd. Nä, innebandy och även handboll är två sporter där man inte får vara rädd att ta stryk.

Det är inte ofta jag lyssnar på Abba. Men det har jag nu gjort då jag har suttit och skrivit jobbet. Vissa låtar är rätt bra! Det är ganska häftigt med Abba. De är ett av de där ruskigt stora banden som kommer finnas hela tiden. Det var ändå på 70-talet de slog igenom och ifjol var de väl nästan större än någonsin i samband med att Mamma-Mia filmen kom och sådär. Och däremellan har folk alltid lyssnat på dem, i alla åldrar. När jag var i typ 9-års åldern mimade jag till Abba och det är folk både före och efter mig som har gjort det också.

 

ABBA


Den har jag:)


Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0