Oj, det var en tjock en!

... Den sjunde Harry Potter-boken alltså. Visste typ inte ens vad den sista boken hette förän jag skulle leta en bild på den (till föregående inlägg). Men nu vet jag, det heter Harry Potter och dödsrelikerna. Jag hade antagit att vi hade boken hemma, men senare blev jag en smula osäker om det verkligen stämde. Kollade i bror min's bokhylla och tyckte mig inte se den. Men jo visst, där var den ju. Jag hade föreställt med den en aning tunnare, men den stod ju där och tock var den. Kanske jag ska börja läsa den idag då. Dagens planer blev ju inget av så nu har jag inget på agendan. Ja, ska förståss göra helt klart mitt cv-dvs hitta en till referens, för visst bör man ha två sägs det. Jag måste säga att då jag skrivit det personliga brevet och cv:t känndes det som en lättande och glädjande känsla i maggen. Ett steg vidare.

F.ö tror jag att jag ska sy en kjol. Jag har en bit tyg sedan vi var superhjältar på skolan som jag skall avända. Det är lila och velour/plysch (vad är det man säger..?). Har läst att det är en trend i höst minsann hihi.



Vacker väder-ut o lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0