När AIK spelar står Skellefteå stilla

Otroligt att de visar AIKs match på tv. Måste väl kika lite. Heja lite extra på talangen från gården också kanske. Inför tredje perioden nu, 3-1 till FBK. Mamma glad då. Jag och hon gick till obs nyss, härligt med frisk luft. Var inte många själar där, varken inne eller på parkeringen. Inte speciellt mycket bilar ute heller. Kan det ha något att göra med att AIKs match visas i tv (i en kanal som de flesta har)..? Plus också härligt att det blev en chokladkaka 70% med tillbaka i kassen. Väldigt godissugen är jag, måste jag säga. Snart är det väl också det härliga programmet Svenska Hollywoodfruar. Alltså vad jag skrattade förra gången! Det är ju helt sjukt, programmet! Och hon som tog med sina söner till skjutbanan för att lära sig hantera ett vapen, som typ kvalitetstid med baren, OMG! Sjukt.. Det blir ju intressant att se om Anna Anka kommer med några uttalanden också. Hon var verkligen veckans snackis under veckan som gick, om broskätandet osv. Ja, herregud ändå!

De sa att 12% röstade i kyrkovalet. Kan det stämma? Jag glömde totalt bort att rösta plus att jag inte hade tid. Fattade nada om det där valet. Men samtidigt tycker jag att man ska rösta, har man inte gjort det kan man inte säga nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0